torsdag 1 oktober 2009

Snart

Är denna vecka slut oxå. Helt galet vad veckorna springer ivägnu förtiden. Torsdag idag då.
Idag har vi fritidsmöte sen är det pysseldag för barnen så det ska bli kul för dem. Får se vad dom hittar på idag då att göra frihänder får det för mig =) Det är det bästa dom vet när dom får göra precis vad dom vill i pyssel väg. För ibland behöver man ha en plan vad dom ska göra annars gör dom samma sak varje gång.

Idag så åker David iväg kommer hem sent imorgon kväll. han har jobbat över nästan varje dag nu. men men det funkar det med. Värsta var att jag skulle öppna imorgon men det går ju inte Gabriel skulle vara på dagis kl 6,15 och jag måste vara på jobbet innan 6 på morgonen så det går ju inte. Så snälla Patrik tar öppning sen kommer jag så fort jag har lämnat Gabriel. Men hoppas på att kunna gå hem tidigare imorgon oxå skulle vara skönt att få en dag tidigt denna vecka. nästa vecka då ska jagvara ledig på fredag och slutar efter halva torsdagen.
Nej dags att fixa lite här hemma innan lämna gabriel och åka till jobbet idag är det riktigt kallt ute brrr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar