måndag 28 september 2009

Ny vecka.

Nu har det blivit måndag igen. Vad helgen gick fort men så kan det vara ibland.

I helgen så var Gabriel och jag på stan hela fm på lördagen. David han var på frimärkesdagen och stämplade frimärken Gabriel och jag passade på att gå på stan och kollade kläder och skor men fann inget som jag ville ha. På kvällen så hängde jag med Jossan, henke och helen på fest hos johanna. Där de övriga tjejerna var redan så det vart fest kan jag säga. Men det var en mycket rolig kväll men vart lite väl full men men sånt som händer ibland.

Så jag låg hela söndag i sängen kunde ej röra mig inte förrän 13 tiden så kom jag upp försökte äta lite och vakna till liv.



Men tur som är man människa idag kan jag säga. Nu är klockan gabska mycket tänkte ta en dusch innan jag går och lägger mig. Har öppning imorgon så jag börjar kl 6 och kommer nog inte hem förrän 19 om jag har tur var tvungen att vara med på ett stormöte som är i morgon på skolan. Men det ska nog gå bra det med får jag hoppas.

Nu ikväll är jas själv david är kvar i stockholm och jobbar och gabriel sover nu. På onsdag är jag själv igen sen de andra dagarna med. Men det ska nog gå bra Gabriel har bara blivit jätte mammig igen var länge sen nu. Men idag vart det jobbigt för han

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar