måndag 1 februari 2010

Orka!!

Jag så trött orkar knappt blogga just nu. Idag så har jag jobbat igen och ska göra det imorgon med. Sen får vi se om det blir fler dagar denna vecka.=)
jaha nu har jag gabriel hos mig oxå och det är så mysigt han är så duktig och snäll. Han har varit på dagis idag och när jag hämtade han så pkte vi och handlade lite mat och han ville köpa allt tills han fyller år oxå men det får bli en annan dag denna vecka som det blir med det =)
Så på lördag då är det hans stora dag fyller han år hela 4 år blir han..=) Stora killen blir det.

Jaha annars så har det varit lugnt har lite nya bilder från i lördags från festen =) någon dag blir det väl att lägga upp dom hahah vilken kväll..
Nej kolla lite mer på tv ochvänt på att du ska ringa mig om du inte somnar när du nattar plutten :)

god kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar