fredag 29 januari 2010

Helg

Jaha då har helgen kommit oxå kommit. Denna vecka har verkligen gått fort skönt på ett sätt tycker jag. För snart får jag träffa Gabriel igen. jag har jobbat hnästan hela veckan tills i går iaf. '
Så det har varit skönt att få göra det ha något att göra om dagarna ska jobba nästa vecka oxå =) så gabriel ska gå på dagus då och David är snäll och lånar ut sin bil till mig..

I onsdag så var jag på Hud och Hår och fixade lite med mig skönt när man är klar men ej under tiden kan jag säga..=) Sen träffade jag Johanna och Anna vi åt lite mat för kvällen så mätt vart man oxå nice med det..=) Sen hängde jag med Anna till Tatto och fixade sin tatoo och den blev så fin Jag blir själv sugen på att göra en till får se vad det blir för något..

Igår så åkte jag till sthlm och gick på stan en stund hitta med massor med saker jag vill ha =9 ska gå en sväng imorgon med får se om det blir nya skor till mig: vill ha ett bpar ny hittade ett par som var så snygga..=)
Sen var vi på bio på Avetar tror det var så det stavade. Jag tyckte det var en bra film se värd iaf..=)
Sen hem och lite och ta en dusch sen sova.tok trött var jag..
Idag har vi inte så himla mycket mesta tagit det lugnt blir lite vin på kvällen så det gillar Maria..
nej dags att vara trevlig här kan ju inte sitta blogga hela tiden.
Åter imorgon igen och då är det party..=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar