lördag 17 april 2010

Blogga blogga.

Det är jag dålig på just nu för tiden. Men men så är det väl här i livet att ibland gör man det ofta sen ligger det nere ett tag. Har haft mycket att tänka på och vad som ska hända med mitt liv det är inte lätt att komma på vad man vill göra när man är 30 år. Man har ju en bild hur man ville ha det. Man ville ju ha en hel familj med hus, bil och goda vänner. Men så blir det ju inte alltid och det är väl det som är jobbigt att det inte blir så.
Jag hoppas att mitt liv kommer iordning snart jag är ju på god väg iaf. Försöker lära mig att prata med mina vänner när dom fråga hur jag har det i stället för hålla skenet uppe och säga att jag mår bra så kan jag säga : jag mår skit idag och behöver er..
Ni ska veta att ni betyder väldigt mycket för mig och speciellt i dessa stunder när man bara vill ligga kvar i sängen och dra täcket upp över huvudet och bara sova..
Skönt att ha er som släppar upp mig varje dag och tar mig på promenader tränings pass och fika OSV..Ville bara säga ni finns och jag uppskattar er..Tack..


Vad annars då ju har ju träffat en så himla go kille. han är så himla mysig och snäll. Det är så himla skönt att ha han vid min sida oxå. Jag hoppas oxå att du hittar en ny i ditt liv och få må bra. Det är ej min mening att göra dig ledsen..

Jag hoppas på att komma igång igen med mitt bloggade så ni kan följa mitt liv här när vi inte kan höras så ofta som man vill kanske.

Kram på er alla där ute..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar