onsdag 24 mars 2010

Snart

är mars månad över oxå. Ojoj vad tiden går fort men det är väl så när man har det roligt eller hur bruar man säga. Jaha vad har hänt då..
Hade ju gabriel förra veckan och vi hade så mysig vecka med både sällskap med tv-dejt och middags dejt :)
På fredagen så hade vi middags dejt här och hade en mysfredag så himla mysigt. gabbe han kom inte i säng förrän kl 9 han vill ju var med så länge han orkade :) kollade på let´s dance och sen vart det film och mys.

På lördagen så åkte vi till Örebro till Jakob och Emma för Benjamin hade fyllt år under veckan. Var en sväng på stan oxå ny skor vart det till mig :) så nu är det dags att köpa lite till gabriel oxå skor och nya vår kläder behöver han :) har ju börjat köpt lite men det få bli lite mer.

På söndagen så Kom Micke , Andreas, Tina, benjamin och David och fikade här. Sen bara jag av till att träna och sen iväg på tv-dejt igen. alltid trevligt med sällskap tycker jag.

Ja sen vart det en ny vecka då är det jobb, träning och solning som har varit men idag blir det fika dejt på stn med tjejerna sen blir det träning och solning. I kväll blir det lugnt kolla lite tv och gå lägga sig skapligt tänkte jag..men det brukar ju aldrig gå så bra. I går så vart det inte så sent strax efter 12 vart det hade lite sällskap i går kollade på någon sjuk film hahah men rolig var den. Tack för sällskapet behövde jag igår ..

Nej dags att packa ihop lite ska snart åka till jobbet.
Ha en bra dag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar