tisdag 22 december 2009

Dags!

Dags att börja blogga igen. men har inte haft tid eller ork att bry mig om denna blogg men nu ska det bli bättre.
Jag har precis flyttar från David och flyttat in i en lgh i K-holm.
Just nu känns det väldigt tomt och ensamt. men tiden få ge det blir säker bättre. Saknar min lillaprins så himla mycket. Det blir min andra natt i från han nu känns väldigt jobbigt just nu. Men imorgon då får jag träffa han. Så det ska bli skönt det. Under julen oxå kommer jag få träffa han och få mysa med han längtar så. Sen ska gabriel bo med mamma ett par dagr så det kommer bli så himla bra då.

Jaha då är det inte långt kvar till julafton är här. Då ska vi åka till min far och fira julen. Med god mat och julklappar och massor med mys =) Dagsen efter så ska vi åka till karlstad och fira jul med Davids familj och det kommer bli trevligt det med =). Som sagt det kommer nog gå bra och allt kommer bli bra med tiden.
Nej är väl dags att krypa ner och sova nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar