onsdag 23 december 2009

Ny dag

Då var det en ny dag igen. Har knappt sovit något i natt. Det kommer mer krypande att man är ensam och det känns i mitt hjärt oxå. Fast en del inte tror det så gör ju det. Vi var ju ändå tillsammans i 7 år och visst saknar jag D men det är väl i konstigt med det heller. Som sagt vissa dagar kommer ju säker vara lättar och sen kommer det dagar då det känns tungt och bara vill glömma allt. Vakna upp är det en dröm eller är det verklighet. Men det självklart jag är i verkligheten men det känns overkligt oxå. Trodde väl aldrig för mitt liv att jag skulle hamna i detta lägge.
Det har varit en jobbig natt som sagt sovit ca 4 timmar nu. gav upp till slut och gick upp tagit en dusch satt på kaffe ska väl försöka äta lite oxå. Idag så ska vi ses igen kl 10 göra det sista. Sen får jag ju träffa in lillprins oxå och det känns i mamma hjärtat att inte få se han och prata med han varje dag. Det är verkligen tung bit just nu. Men i morgon är det julafton och då ses vi hela dagen också. Sen ska vi åka till karlstad där vi kommer vara från juldagen till annandagen. Sen på söndag så är tanken att gabriel ska sova hos mig ett par dagar då när David ska jobba. Det kommer bli skönt och mysigt att få vara med han då hela tiden. men jag kommer ju förstå hur David kommer att känna sig. Hoppas han förstår hur jag känner det????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar