onsdag 23 december 2009

Snart

Är det dags att göra sig klar för en tripp ner på stan. Som sagt ska ju träffa David och gabriel idag. =) Ska väl kolla lite på stan Gabriel behöver nya skor och lite nya kläder inför julen. Sens ak vi till banken och göra det sista och sen åker vi till Bie ska hämta lite saker som jag glömde och sen så ska vi gå igen gabriels leksaker och se vad jag ska ta med mig till våran lgh. Men katterna fick vara kvar ett par dagar till det var snällt av david. Jag har ju inte fått upp något än. Ska ta tag i det idag måste verkligen det ser ut som en bomb som släppt ner i lgh. grejer över allt. Det är väl det som är jobbigt att inte vet vart jag ska börja. Men nu ska jag vara duktig att fixa till så det blir bra tills Gabriel ska komma hem till mig och bo hos mig..=)

Nej dags som sagt att kolla lite bloggar sen fixa det sista sen ge mig iväg..
Hej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar