onsdag 5 augusti 2009

En ny dag

idag har jag kört det sista maskiner med tvätt och har vikt det mesta nu oxå.
gabriel och jag har precis ätit lunch här. Städat lite har jag gjort oxå. det är bara köksdelen kvar att göra. Ska ta tag i det när som helst.
jag har suttit och kollat lite tåg biljetter är sugen på att åka till Stockholm och shoppa lite. Får se om jag kan göra det någon helg skulle vara trevligt.
Skulle behöva lite nya höst kläder och Gabriel behöver oxå lite nya kläder inför hösten. David vill säker oxå ha något nytt att ta på sig till hösten. Får se om vi kan komma iväg någon helg.

Vi ska gå ut snart igen. Är ju fint väder och det är varmt idag. Vi har varit ute och cyklat idag och sen har jag tvättarent poolen. Gabriel hade hällt i sand i den så det går ju inte bada då. Får se om vi går till skogen idag och plockar lite blåbär. Men det blir senare på em när det blir lite svalare ute.
Dags att göra något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar