tisdag 4 augusti 2009

Loppet

Idag är det dags att springa mitt första lopp. Det ska bli kul och se vad jag får för tid. jag hoppas på det bästa. Annars idag då jag har tvättat idag med men har tvätt kvar får ta det imorgon. det blir så när man är bort på semester det blir så mycket då.

Vi har precis ätit lunch här. gabriel åt pasta och korv paprika och jag åt pasta och kycklingkorv och tomater. Så nu ska jag väl stå mig tills ikväll kan ju inte äta något sen för då går det ju inte så bra att springa.
Emma, jakob och Benjamin kommer till k-holm. Emma ska springa 5 km som jag och Jakob ska springa 1mil som david. Fafar och farmor ska passa barnen så länge.
Härligt ska det bli. Snart ska Gabriel dusch för vi hinner inte det ikväll för vi kommer nog hem sent.
Nej dags att fixa lite här och packa min väska som jag ska ha med mig vi ska ta bussen in idag. Får se om gabriel vill ha med vagnen eller om han ska gå själv. Mer och mer går han längre sträckor. han tycker inte det är så kul att åka vagn bara om man är trött.
Dags att fixa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar