torsdag 20 augusti 2009

Vad hinner jag med

Det känns som tiden bara springer iväg tanken är ju att jag ska blogga varje dag men det hinns inte med riktigt. Tråkigt kan jag säga för jag behöver denna stund för mig själv.
Just nu sitter jag på jobbet och väntar på barnne ska komma. Jag har en snäll kolleg som byte pass med mig idag så jag kan åka hem med tåget. Tack!! För min rosa moped ville inte starta igår så hon fick åka till verkstaden igen. Hoppas dom kan fixa felet så snabbt som möjligt.
Det är torsdag redan helt galat vad tiden går fort som sagt var ju nyss måndag.
Snart är det helg igen och vi ska iväg på lördag kväll men annars är det väl lugnt om inget dyker upp förstårs. jaja så kan det var. nu vet ni att jag lever och ska försöka bli bättre på skriva. Dags att jobba nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar