onsdag 12 augusti 2009

Onsdag

Det har redan blivit onsdag. Denna vecka kommer att gå fort det tror jag det.
Idag då börjar jag inte förrän kl 12. så vi fick sovmorgon så det var skönt det. Har hunnit med en del eller jag tycker det iaf. Tog en dusch på morgon innan frukost skönt att ha sånt klart så man kan göra lite annat innan man ska åka till jobbet. Vi har varit ut på en prommenad nästa på 1 timme skönt att komma ut har inte gjort så mycket sen jag sprang kk-joggen. Så det var behövligt att komma ut lite. Just nu sitter jag här och dricker lite kaffe och gabriel tittar på tv en stund snart dags att gå till dagis.
Idag får han följa med Kevin hem snälla Anna som hjälper mig med det idag. Han skulle bli helt själv på hela dagis efter kl 16,30-17 så det skulle inte bli så kul för han men nu får han följa med Kevin hem som sagt.
jag kommer hem runt 17,45 och David vid 18 tiden.
I helgen så ska vi på kräftskiva så det ska bli trevligt har köpt lite nya kläder för det så det ska bli kul att få använda det. Så Gabriel ska sova hos sin farmor och farfar på lördag till söndag så vi helt barnfria och det skulle de andra i sällskapet oxå var så det kan ju bli riktigt trevligt.

nej ska surfa runt lite innan vi ska åka iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar