fredag 11 september 2009

fredag

Japp nu har det blivit fredag igen skönt med lite helg och släppa allt som heter jobb. bara få vara kan jag säga härligt. I veckan så hände det något vackert. Det kom en lite bebis till så jag vill passa på skriva grattis till er igen, vi kommer snart att ses.

Ska snart ta fram lite kläder till gabriel ska snart åka tilldagis och jag ska åka till jobbet. idag så ska vi gå iväg med barnen till en lekpark och vi kommer ta med oss mellis så det blir en heldag i parken härligt för dem och det är ju så fint väder också. jag har stängning idag så jag kommer hem strax innan 18. Sen så skulle vi åka in och handla lite mat så vi har ett fram över iaf frukost.
Imorgon så ska vi åka till min pappa och hälsa på och farmor ska följa med också så det kan ju bli kul att träffa dem igen.
nej nu har jag skrivit lite dags attfixa iordning mig oxå så jag är klar för jobbet. Hörs snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar