torsdag 17 september 2009

ojoj

Det var länge sen jag skrev här ser jag. Oj vad tiden har gått fort då. Men så är det ibland har så mycket att göra nu förtiden. Jag har börjat träna igen. så det är skönt att komma igång igen. Visst har jag vart ute i sommar på mina runder men har ju inte kört någon styrka så det känns i min kropp nu är helt öm över allt och på väldigt konstiga ställen kan jag säga oxå.

I helgen så ska det tränas igen och sen ska det handla lite inför festen som bär av om några veckor så det är lte att göra. Får se David ska åka bort en helg oxå då blir jag helt själv med gabriel och då ska det hinnas att göra massor med saker. Ingen som vill kanske vara barvakt en dag då?? Nej då det ska gå bra.

Snart dags att åka iväg till jobbet vi skanrt fixa oss och gå till dagis först sen ska jag åka iväg..
Det var lite info iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar