söndag 6 september 2009

Hemma igen

Nu är vi hemma igen. Jag har varit dårlig på skriva i min blogg. men så är det när vi har varit ner hos Tina, Matti och lilla bebisen. gabriel han har varit så duktig lite bråkig har han varit men det är väl inte konstigt han är ju i den åldern nu.
Men annars har vi haft det riktigt bra och ätit gott oxå som vanligt när vi är där nere hos dem.

Sakanr den lilla familjen men vi ses snart igen.
Nu sover Gabriel efter en lång resa han var så duktig i bilen. han sov en stund sn tittade han på film. Sen stannade vi och åt sen lunch var mycket gott köpt hem lite polkagrisar oxå mums.
Ska snart äta lite lite sent men så kan det vara ibland.
jag tror att mina katter har saknat mig Fendi han är på mig hela tiden mys katt. Dags att tänga ner datorn och slappa en stund.

hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar