torsdag 14 januari 2010

Nytt år

Jaha som vanligt så springer tiden iväg..Tanken är ju att jag ska blogga varje dag men nu kanske jga har tid att sitta här varje dag. Sitter ju ändå vid datorn på kvällarna..SÅ kan ju lika gärna skriva ett par rader här oxå då..

Ja då har jag flyttat från David. han bor kvar i huset och kjag sitter i en lgh men ska ej klaga fick en ganska fin tycker jag. Det värsta är ju att jag inte har gabriel hos mig varje dag så det är ju jobbigt när man är van vid att ha han hos än varje dag. Nu blir det varannan vecka.
Idag är det en sån där jobbig dag när jag saknar han så himla mycket oxå. men men snart är han här hos mig igen mys blir det då..

Men nu i helgen så ska jag åka till sthlm och hälsa på P+ O..Det ska bli trevligt hoppas det blir en bra helg. Tjejerna ska ha lite ljusparty och vin dricka på kvällen. Men jag får ta det en annan helg. Men jag ska ju ha lite fest den 30 jan hemma hos mig får se hur mycket folkk kommer då. Ska bli nice och samla sina vänner och partja lite..=)

Nehe ganska ska gå lägga mig och sova nu. En ny dag i morgon med nya utmanningar får se hur det blir med det..Ja visst ja ska ju träffa H i morgon på en fika. Trevligt..

Sov gott nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar