lördag 13 mars 2010

Lördag

Ja då är det lördag kväll och sitter hemma och är barnledig..Har kollat på melodifestivalen idag. Det var mycket bra låter i år tycker jag så det var roligt att se i år.

Jag är väldigt dålig på att skriva här men det är har varit lite annat som har hänt och som jag har gjort. Så har inte haft tid eller ork att sitta och skriva här. Visst skulle man kunna ta sig tid men lusten finns inte där alltid.
Som sagt jag har varit jätte mycket med Tina ochBenjamin. :)
Denna vecka har jag tränar varje dag och sen har jag varit hemma hos en kompis oxå väldigt mycket på kvällarna och kollat på film. Helt sjukt är det iaf. Vi har inte setts på 9 år och nu så hittade vi varandra på FB och hur kul är det inte det :)
Så det har varit mycket träffar denna vecka kan jag säga :)

I morgon så får jag besök av malin och hennes barn: Då blir det fika och mycket prat kan jag tänka mig :)
Sen på em kommer Gabriel till mig igen och det ska bli så mysigt att få ha han igen längtar så himla mycket efter han. Idag har jag städat och tvätta, tagit en frukost på stan med Anna,E
Trevligt har det varit..
Ja just nu har jag börjat solat igen vad man känner sig så fin då. Ska i väg imorgon oxå sen får vi se om jag kommer i väg någon mer gång nästa vecka. Som sagt har ju gabriel men han kan ju följa med tar ju inte så lång tid att sola :)
Nehe om jag ska fixa lite här sen dags att krypa ner och sova lite..

Ha det bra där ute alla mina vänner( jag vet att jag är dårlig på att höra av mig men ni ska vet att jag tänker på er så hör gärna av er och jag ska bli bättre oxå på det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar