lördag 20 mars 2010

Usch

Va jag känner mig så just nu. Det finns folk som tolkar hur som helst så ska man sitta och förklara sig utan att man har sagt eller gjort något för det finns folk som tycker det är kul att hitta på saker. Usch säger jag..

Idag så har vi varit i Örebro hos Jakob och Emma ,Benjamin. Hade kals han har fyllt 2 år nu stor kille nu..
Vi var en sväng på stan oxå köpe mig ett par nya skor så fina är dom.Så dom får åka med på resan :)

Vad händer annars då..Massor har hänt och kommer hända mer saker. Just nu så mår jag bra i själen. Jag umgås ganska mycket med en speciell person och det känns bra att hänga hos den och den hänger här hos mig :)

Nej ska väl fort sätta kolla på tv och slappa ska snart krypa ner i sängen är toktrött idag..Imorgon så blir det badhus och fiak med go vänner. Gabriel åker till sin far imorgon oxå så då blir det tomt och jobbigt igen. Ska träna imorgon och sola ska bli skönt det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar