tisdag 2 mars 2010

Ny tid

Jaha då har det snart gått 1 månad sen jag skrev..=) Så kan det bli ibland att man inte har tid eller ork att skriva. Livet går upp och ner hela tiden. men det är bara att kämpa på och ha huvudet högt upp. Men ibland så vill man inte det heller bara få sätta sig och gråta och få ut alla känslor som jag har inom mig. Men skriva av sig funkar oxå ibland.

Just denna vecka har jag Gabrie nu och vi har det så mysigt njuter av varje sekund vi har tillsammans =)
Just nu är oxå Tina hemma med Benjamin så vi har setts mycket oxå och det tycker jag om kunna prat och berätta allt som har hänt och inte har hänt :)
Nu helge så var vi på en 30 års fest det var ok men jag mådde ju inte så bra det hade säkert varit roligare om jag mådde bättre :)
Mern men på Lördag Fm så var jag med David och gabriel i badhuset det var jätte kul det får vi göra om flera gånger tycker jag. Så kom Anna, kevin och Julia oxå det var trevlig fler Biebor så det var full fart där kan jag säga :)

Nu i helge så ska vi på kalas och gabriel han längtar så att få gå dit.. På kvällen ville mamma och Arne ha han så får se vad jag hittar på då fick ej vara med för Gabriel skulle vara där själv så mamma får väl gå hem och kolla lite film och får se vad som hittas på istället då.

Nej dags att ta hand om Gabriel nu.
men ska försöka skriva lite oftar nu igen..=)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar