måndag 18 maj 2009

Åter berätta




Tänkte berätta lite om resan till GBG.



Vi åkte i lördags runt nio tiden på morgonen solen lyste och det var ganska varmt så tidigt på morgonen( kommer lägga upp en bild sen på mig) Jag ser lite trött ut men så är det när solen lyser och inga solglassögon.



Vi åker tåg ner det är ju väldigt skönt då slipper man åka bil och leta sig fram. Vi var fram runt 11,30. Vi gick direkt till hotellet som ligger precis vid tågstationen chekade in och lämnade våra saker där. David byte om så han var klar för att springa varvet i GBG det är 2,1 mil långt.



Vi begav oss iväg till deras teamtält. Där det fanns dryck , frukt och godis. David startade i grupp nr 2 så han skulle starta redan kl 14,08.



Jag hade bestämt mig för att stanna vid tältet och sola lite och kolla på människorna runt omkring. Det var ganska mycket folk och trevligt sällskap hade jag oxå. Det var ju bra det så slapp jag sitta där ensam.
En mycket trevlig tjej var det Frida är hennes namn. Vi pratade om allt möjligt och mer där till. Roligast var det att vi sågs dagen efter på en lunch träff med lite andra människor och vi hade ingen aning om det. Världen är bra liten ibland.

Jag åter kommer mer vad som hände under kvällen och med bilder självklart.

1 kommentar:

  1. Sofia Rylander19 maj 2009 kl. 10:43

    Hej tjejen! Jag läser din blogg jämt, men är dålig på att kommentera! Hörde av min syster att du blivit så smal, och det ser jag ju på kortet- så himla fin!

    Kram,
    Sofia R

    SvaraRadera