söndag 24 maj 2009

Helgen är över

Japp det är den. jag har inte skrivit så mycket kan jag säga. Har haft fullt upp med trädgården och lite annat fix.
David har fått upp 4 st stubbar nu så skönt att bli av med dem. Jag har fixat i våra rabatter och grönsakslandet.
Har fått ner det mesta nu. Så nu är det bara att vänta och hoppas det blir något av grönsakerna.
Växthuset har fått sina växter oxå ska bara sätta lite örter som man kan tänkas att behöva under sommaren nu.

Idag var det första gången för den årliga pajen mycket god var den oxå. Men för mig vart det bara en lite bit får tänka lite nu för det kan bli för mycket av det goda ibland.

Tänkte bara lämna ett avtryck här bara dags att sova för imorgon har vi planeringsdag så då börjar jag tidigt.

hejsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar