lördag 9 maj 2009

shopping igen

Jupp det vart det idag med inte klokt vad vi handlar. Vi sparde oxå lite pengar genom att köpa bromsskivor och gör det själva.
Men sen åkte vi till Maxihuset oxå där hade dom byggt om så vi kände inte igen oss alls.
Men där hittade vi lite kläder David köpt 1 par byxor och 2 skjorter och 1 tröja.
Jag köpt 1 par byxor i storlek 160 lite roligt det och kunde ha dem oxå =) sen vart det 5 st tröjor. Men det var rena fyndet vi hittade så det vart ej dyrt kan jag säga för allt ihopa så gick det på 400 kr det tycker jag är bra gjort av oss.

Sen kom vi hem och gabriel kom strax efter oss. Han hade följt med Anna och Kevin till landet dom hade lekt och ätit lunch.

Jag började klippa våran gräsmatta men det gick inte så bra det är för högt gräs och så var det något knass med våran gräsklippar så det är dags att in handla en ny. Så david for in till stan för att kolla efter en hoppas han hittar en som är bra nu så jag kan fortsätta och bli klar idag =)

Dags att kolla till gabbis se vad han gör nu.

hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar