söndag 3 maj 2009

Dagen efter

I går så åkte Anna och jag till Ullared och skulle shoppa lite. Det var väl lite lagom med saker det vart ju mest kläder till gabriel. Som jag har sagt tidigare så var det han som behövde mest kläder och visst jag skulle oxå behöva lite nytt . Åh jo det vart lite till mig med jag tänkte jag skulle försöka lägga upp lite bilder på mina kläder.

Det var så mycket folk där igår och de är ju helt galna. Som sagt det var jobbigt men det är ju roligt att komma i väg och komma dit tycker jag oxå.
Men nästa gång jag åker dit då blir det att sova kvar som David och jag Tina och matti gjorde sist det är mycket bättre. För då kan man handla i omgångar och inte allt på en gång för man missar ju lite när man ska gå där bara en halv dag. Vissa saker man vill ha och ska handla men som jag glömer bort. som sagt skulle kolla på väskor och lite smink och nagellack men det vart inget ut av det så det känns lite synd skulle gärna vilja ha lite nytt sånt. Men men det blir fler gånger jag kommer att åka dit men då vill jag gärna att David följer med oxå. Det roligar när man har med sig sin partner för det är ju saker som båda kanske vill ha och lite ideér som vi båda har som man kan utbyta med varandra.

Idag är det söndag sista dagen på ledigheten. Vart hemma nu i 4 dagar hur skönt som helst att få vara hemma och vara lite ledig. Så imorgon är det dags igen för dagis och jobb. Vardag blir det så lätt igen.

Men Idag så ska vi åka till Vingåker och kolla lite på skor och lite annat säkert.
Dags att gå nu till min garderob ska ju rensa ur de nu dags för det.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar