torsdag 14 maj 2009

En sån dag

Jupp det kan man säga att det har varit kan ej tala om mer än så.
Skulle gärna vilja skriva av mig men det får bli på ett annat ställe.

Nu sitter Gabriel på sitt rum och bygger och fixar. Ska snart börja med kvällsmat till David och mig. Gabriel har redan ätit och duschat.
För imorgon då ska han åka till sin farmor och farfar och sova där hela helgen. David och jag åker till GBG. Han ska springa där och jag ska njuta av solen om det blir någon sol. Vi ska sova kvar där oxå så det blir mysigt det. Får se vad som händer under lördad kväll vart vi ska ut och äta osv.
Blir väl ingen shopping tror jag vi ska iväg på söndag till några som david känner. Vi ska få lunch där och kanske en fika vem vet. Sen bär det hem igen och hämta Gabriel.

Nej nu ska jag fixa lite och ta det lugnt.
hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar