lördag 9 maj 2009

Helg igen

Jaha då var det dags igen med helg. Skönt vart enkort vecka denna med: I måndags så behövde jag ej åkat till jobbet vi hade bara 6st barn kvar efter lunch och de skulle gå hem vid 16 tiden. Så då tyckte mina kära kollegor att jag skule få vara hemma.

Sen har veckan flyggit förbi. Igår så åkte jag och Gabriel in till stan jag har har skaffat mig nya linser som ska vara bättre som släpper in mer syre till ögat och sen är det gjord i silikon. Jag hade fått bättre syn oxå så det känns ju bra det att det går åt rätt håll iaf. Det kändes bra med dem så nu ska jga prova dem i 1-2 veckor sen ska vi se om det funkar och sådär.

Idag då lördag. Gabriel kom in till osss runt 06,15 pigg som han är. Lekt en stund i sängen upp kl 6,30 så vi har ätit frukost här och jag har fixat i köket och satt på en tvättmaskin oxå har ganska mycket tvätt dennna vecka hade hoppas på fint väder nu i helgen så jag kunde hänga ut tvätten får se hur det blir med det.

Får se om Kära grannen skulle ta gabriel idag och att han skulle få följa med ut på landet och grilla korv. Hans kompis är ju med oxå =)

David och jag ska väl försöka hinna göra något här hemma då fixa lite hyller och göra ordning i det "röda rummet".
Är ju en hel del grejer där kan man säga rensa kasta och sälja saker borde man göra nu. Får se vad som hinns att göra.

Sen ska vi väl åka handla bromsskivor till bilen oxå och lite mat oxå.
Så ser det ut idag iaf. Får se hur dagen blir i morgon om det blir något speciellt tanken är väl att handla lite hyll skivor och åka kappa dem hos svärföräldrarna.

Jaja nu är det dags att göra lite nytta ska oxå hinna lägga upp lite bilder som jag har sagt ett tag.

hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar