lördag 4 april 2009

Fin dag

Det är ju verkligen det idag med så skönt när solen lyser.
Morgonen har passerat nu. Vi ska snart åka in till stan David skulle hjälpa till i Mariakyrkan där det ska serveras våfflor och säljas matbröd m.m

Gick upp runt 7,30 idag på med mina springkläder och tog mig ett vara innan frukost idag skönt att ha det klart för idag. Men det var skönt att springa nu på morgonen så frisk luft och det ser så fridfullt ut. Innan alla människor och bilar vaknar till liv.

Vi skule ha åkt till min mor idagmen hon hade blivit sjuk igen så det blir inget med det. Får se vad som händer till eftermiddagen idag då. Träffade på Grannen igår pratatde om att kanske grilla om det var fint väder ska höra om det aktuellt än eller hur det blir.

Tänkte gå en sväng på stan skulle verkligen behöva ha ett bara nya byxer som jag kan ha nu när det börjar bli vår för de byxer jag har dom är för stora. Får hoppas det finns något som passar mig svårt med kläder tycker jag. Har köpt lite nya skjorter iaf som jag vart väldigt nöjd med.
jaja bara massa prat nu.
ska gå kolla vilka skor jag ska ha idag. Har ju några att välja på. =)
Sen åka till stna. försöker skriva mer sen..

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar