söndag 12 april 2009

Tidig morgon

Idag så kom Gabriel in till oss kl 6,20 men vi låg och myste en stund innan det var dags att kliva upp och fixa frukost. Till frukost vart det fil+ flinger och 1 knäckis. gabriel åt gröt och smörgås. Davids åt smörgås och kaffe ( jag drack oxå kaffe).

Jag har hunnit med att tvätta en tvättmaskin nu på morgonen dags att starta nr 2. Bäst att passa på att hänga ute det är ju så fint väder idag med.
Igår hann vi med massor i trädgården det känns skönt att hina med så mycket som möjligt nu. Skulle behöva tvätta våra fönster oxå men får se när det ska hinnas med.

Igår så var in till stan och fikade med Thomas och Kevin, barnen fikade med varsin chokladboll med päronjucie till. David och Thomas fikade med bulle och någon slags kaka. Jag var duktig som drack bara kaffe.Ska ju försöka vara det nu ett tag vart mycket godis och fika tycker jag.

Sen så åkte vi handlade blomjord och barnsadel till cykeln för jag fick ju en så bra ide att vi skulle cykla idag till min pappa (vi ska dit och äta mat) får väl se hur det går. Har ganska ont i bena idag efter allt trädgårdjobb och så sprang jag min runda igår kväll. Men det ska gå idag med.

Nehe dags att fixa tvätten.
Ha en skön dag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar