fredag 10 april 2009

Skärtorsdagen

Det var det i går. Då hade jag en ledig dag. Var mycket skönt att få njuta lite av ledighet. Dagen började med att vaknade av att gabriel kom in till oss. Vi gick upp och det var grått ute och det kom lite regn oxå. Men sen så åkte jag in till stan och träffade Tina och Sara vi gick på stan och jag shoppade nya underkläder och tröja. Sen bar det i väg till picasso och åt en god lunch. Sen kl 12,30 så skulle jag till Hud och Hår för vaxning och fixa naglarna. Sen byte jag bara rum och så klippte jag mig och färgade håret. När jag var klar vid 17,00 så gick jag hem till Tinas föräldrar där bjöds det på kvällsmat och vin. Vi fixade till oss in för kvällen för vi skulle till safiren. Dt var en mycket trevlig kväll hade så roligt med tjejerna och vi dansde. Hemfärd vart det strax efter 02,00 på natten.
Fick skjus hem så det var så skönt så slapp jag åka med nattbussen det var skönt det.
Nej nu ska jag vara trevlig här har besök här nu.
Skriver mer om det sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar