måndag 20 april 2009

Ny vecka

Det var ett tag sen nu.
Men jag har ej haft tid och sen har vi vart bort hela helgen till Grums.
David s bror och fru bor där så vi åkte dit ochhälsade på det var mycket trevligt och roligt.
Det är ju alltid kul att träffas. Vi åkte dit i fredags em. På fredagen så gjorde vi inte så mycket vi åt god mat och kollade på tv slappade lite. På lördagen så åkt vi in till Karlstad för att gå på stan och kolla lite. jag hittade lite kläder till mig det vart 6 st tröjor och ett par leggins. Vi åt en god lunch på stan oxå jag åt en Pastasallad med kyckling och fetaost till. Sen for vi hemåt till grums igen där vart det glass vid ica. På kvällen så kollade vi p en film eller det var väl jag som såg hela iaf. De andra somnade till =).
Söndagen så åkte vi hem igen runt 11 tiden var hemma vid 14. Då vart det lite lunch och sen började jag städa hela huset och tvättade kläder. Gick oxå i väg med tidnings insamling oxå så hann göra väldigt mycket i går när vi kom hem.
Men nu är det Måndag igen dags att jobba denna vecka oxå. Får vi se hur det kommer bli denna vecka jag vet att idag blir det lugn dag kan man säga.
Ska åka buss och tåg idag tänkte ta med mig mina böcker och plugga lite. Kan ju vara skönt att bli klar snart.

Just nu sitter Gabriel och leker med sina leksaker. Han fick ju nya sån igen. men han hade ju fått påskpeng som han fick handla vad han ville för så det vart ju bilen Draken och lite andra bilar.

Idag är vädret inte så fint men det blir säkert bättre snart igen =)

Dags att fixa här innan vi ska gå till dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar