torsdag 23 april 2009

Vilken dag

Det kan man lugnt säga. Det började med att min kära kollega ringde kl 4,15 och sa att han var sjuk och om jag kunde åka öppna på jobbet kl 6,00. Visst kunde jag göra det men när jag kom ut så var det jätte kallt ute tror det var -4 ute. Men det gick åkte i väg fullt ös hela dagen kom sent i väg från jobbet skulle hämta Gabriel kl 14 men jag hann som tur var. Imorgon så öppnar jag oxå och slutar kl 14 så det blir skönt det.

Nu sitter Gabriel och tittar lite på tv jag passar på att skriva lite här och satt på maten det ska ju koka så himla länge så det var ju bra att jag sätta igång med det oxå.
Tänkte vi skulle gå ut om stund och leka lite så himla fint väder idag. Får se om gabriel vill han är ganska trött idag. Inte konstigt när man går upp kl 4,30 och kan inte somna om.

Blir lite grann idag får skriva mer en annan dag.
Njut av vädret nu. För i helgen skulle det kunna bli upp till +20.

Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar