söndag 26 april 2009

God morgon

oj då jag råkade visst trycka på fel knap nyss.
men så kan det vara ibland jaha då är det söndag idag.
Vad helgerna går så fort tycker jag.
I fredags så slutade jag tidigt så det var skönt att komma hem skapligt ju.
Så vi gick över till grannen och lekte lite och så vart vi bjudna på mat och lite vin. Det var så gott och trevligt. I veckan så hade vi bestämt att vi skulle ses på lördag och käka ihop så vart det oxå. Då vart det 2 dagar i rad som vi sågs. I dag blir det att gå dit en stund så barnen kan leka lite och jag kan ju passa på njuta av solen då.
Hade ju tänkt att göra det igår men det vart inte så mycket med det. Vi var till stan och handlade lite mat och dryck. Sen hann vi in på Intersport där jag fick mig en ny jack helt nöjd är jag synd att det inte fanns en mindre storlek men det funkar nu i vår får se hur den sitter till hösten beror på hur mycket mer jag har gått ner då.

Nästa helg ska jag åka i väg med M och A och vi ska shoppa men jag ska inte handla för mycket för vi ska till GBG den 16 maj och bo på hotell och ha det mysigt. Det brukar ju lätt bli att jag hittar något där oxå som jag skulle kunna behöva mest är det i klädväg just nu.
Jag skulle behöva rensa bland mina kläder men är väl inte så sugen på att göra det för då ser jag hur mycket som jag inte kan ha längre och då är det behov av att köpa nya kläder. Nu lätt det inte som jag är glad för det men det är jag. Men det blir så himla mycket som måste bytas ut jag har väl dragit ut på tiden oxå när det gäller att inhandla nya kläder. men jag har ju börjat lite nu inför sommaren men insåg i går jag har inga kortbyxer längre för dom ligger i skåne som min kära vän har fått av mig.
Jajaj det är ju ingen kris för det det löser sig det gör det alltid =)

Nu vart det väldigt lugnt inlägg idag.
Nej nu ska jag hänga ut en maskin ren tvätt och start en ny oxå.
Njut av dagen nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar