torsdag 2 april 2009

Snart har veckan gått

Redan torsdag idag helt otroligt att tiden går så fort tycker jag.
Gabriel börjar bli bättre men är inte helt lite feber men är förkyld än.
Åka till jobbet idag med vi ska ha planering på fritids och vi hopas att ledningen kommer till oss så vi får svar på lite fråger vi har. Vi alla har ju frågor som vi vill ha svar på.
Jag har en riktig kort dag idag jobbar bara 4 timmar.

Ikväll ska jag sova i stan hos mor så slipper familjen gå upp så tidigt. Så kan jag ta den tidiga bussen till jobbet imorgon. Jag kommer jobba för många timmar också i morgon men kan ju ta ut dem på påsklovet så kommer jag hem tidigre en annan dag det kan ju vara skönt. Både för mig och Gabriel.

I helgen så ska jag hämta hem min lilla rosa. Hon fick åka till versktan igår hon ville inte starta riktig för hon är smutsig och sen så skulle de fixa lite andra saker också på henne så hon blir vårfin.
På lördag så ska vi till Mariakyrkan och servera våfflor och så säljer de hem bakt bröd också det är ju trevligt det. Sen ska vi hem till mor för dom vill fira Davd som fyller år i veckan får bara hoppas att Gabriel är frisk så vi kan åka.
På söndag är det den bästa dagen på hela denna vecka konstigt kan det vara men det är så att Tinis kommer hem ska bli så kul att träffas igen det är ju så himla länge sen nu. Roligt hon är hemma hela v 15 :)

Nejhe dags att fixa lite.

// M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar