onsdag 3 juni 2009

Bowling

Jag har varit och bowlat ikväll med mina kollegor och käkade vi tacos oxå.
det var mycket gott och trevligt. Det här behövde vi verkligen.

Idag då så har jag jobbat men det hände inte så mycket på jobbet idag. En lugn dag och detvar skönt det med. Men det har regnat idag men ibland så har solen kämpat på för att titta fram och det har den lyckats ett par gånger kan man säga.

Jag var hem strax efter 21,00 ikväll. Börjar bli lite trött men har känt mig upp i varv. Men det blir lätt så efter man har varit iväg och gjort något roligt.

Idag så ska jag väl anmäla mig till KK-Joggen. Jag hoppas att det fler som ska följa med på den turen eller vad säger ni där ute ?????

Nähä dags att fixa tänder och krypa ner till sängs. Gabriel brukar komma runt 6,30 men han är snäll brukar ligga brevis och vila men efter en stund så ska vi leka och tar oftas min kudde och ska kuddkrig. Sån busunge vi har. =)
Men jag längtar tills det blir morgon för då får jag träffa han igen.

Dags att sova god natt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar