måndag 22 juni 2009

Måndag

Nu är det måndag igen. Jag har precis tvätt lite fönster här hemma kan ju behövas ibland. igår så åkte David och jag till nrrköping för handla en ny tv och det vart det oxå men det vart lite mer oxå. Jag köte mig en dator som jag ville ha en tag nu. så vart det lite andra saker oxå kan man säga. Kul att få lite nya saker ibland kan ju behövas.

Idag har jag jobbat har några veckor till att jobba sen semester. David ska jobba denna vecka sen har han semester. Får se vad dom kommer att hitta på då.

Idag eller om en liten stund så ska jag åka iväg och träna åker med Veronica och Pia. Får se hur det går idag då är ganska trött vart ute hela dagen i solen så jag har fått ganska mycket färg nu. I morgon så skulle de åka med barnen till sjön men jag tänkte sluta redan kl 11 får hoppas att det kommer att gå att göra det vore skönt att komma hem tidigt för det skulle vara soligt imorgon med tänkte fixa lite i grönsakslandet då.

Nehe dags att packa ihop mina saker och byta om vi hörs senare.
Hejsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar