torsdag 25 juni 2009

Vilken dag

Det har varit. Men tar det sen.
Nu har det några dagar sen sist jag skrev det har varit så sköna kväll har ju ingen lust att sitta vid dator då.
Men tänkte lämna ett lite avtryck här.
jag har jobbat hela veckan nu. Vi har varit vid sjön alla dagar och badat och solat lite. Jag tog mitt första dopp i sjön i går har ju inte badat på minst 2 år i sjön.
det var ok att bada lite kallt var det.
Så har jag fått mycket färg på mig oxå härligt är det slipper vara så vit.

Idag då så hände det som inte får hända när man är på väg hem med min pärla. Jag trodde jag hade bensin i så det skulle räcka fram och tillbaka för så såg det ut på mätaren. men icke fick bensin stopp på vägen hem så det var bara att parker pärlan i skogen och börja gå hem mot Bie. Det tog sin lilla tid kan jag säga och varmt var det oxå inte skönt att gå i solen i nästan i 1 timme utan vatten. Men hem kom jag och kunde hämta Gabriel. david kom hem med bensin ut i skogen vi åkte och fyllde på pärlan så fick jag hem henne igen. så nu kan jag åka till jobbet imorgon igen. I morgon kommer jag nog sluta runt 13 tiden ska bli skönt med helg.

Nehe dags att äta lite och dricka vatten igen bäst att fylla på.

hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar