torsdag 11 juni 2009

En ny dag

Det är det idag.
Har precis ätit frukost nu. Jag ska snart åka iväg en sväng och göra min grej.
Sen är det hem igen hämta lite saker säga hejdå till david för han kommer hem sent i kväll med.

Så mitt schem ser ut så här idag
8,30- 9,30 min grej
10,00 åka till jobbet
11,00 äta lunch med barnen.
12-13 har vi fritidsplanering
13-16 jobba på fritids idag ska barnen städa ur sina låder ta hem kläder och pyssel saker.
För i morgon är det skolavslutning för dem.
Sommarlov skönt för dem och för oss med på ett sätt.
Lättare att hitta på saker man kan göra mycket mer när barnen är hos oss hela dagarna.

Dags att göra mig klar sen åka iväg.
ska försöka skriv mer i kväll

P.S sorry för igår du/ ni vet vilka ni är. Ni vet ju varför det vart som det vart igår. Ni är toppen vänner. D.S

Hejsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar