onsdag 10 juni 2009

Vilken dag

Det var det verkligen i går.
Det började med att jag skulle åka iväg till jobbet i frid och fröjd. Så hopppar jag på min rosa mopped. Men hinner inte så långt max 500- 600 m bort då händer något som man inte vill hända.
hela back hjulet låser sig och jag körde omkull. Rädd vart jag allt hände så snabbt så jag vet inte riktigt vad som hände.
Men det vart punktering på back däcket ( som är lagat nu). men otäckt var det iaf.
Men det gick bra med mig jag vred knät och slog i det så hade väldigt ont igår men idag känns det mycket bättre.

Senare under dagen kväll kan man nog säga. När jag var ute på min grej så satt jag och pratade med Malin och berättade att våran granne hade krockat i talltullens rondell och 2 dagar senare så vart en krock igen när vi passerar rondell igår kväll vad ser vi då ju 2 bilar har krockat igen.

Sen kom david och gabriel och hämtade mig då berättade david att en bil hade rullat ner i en busk över en vattenstolpe på våran gata igår. Helt sjukt i går var det verkligen en konstig dag men slutade bra iaf. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar