onsdag 10 juni 2009

Min dag idag

Så här kommer det se ut idag för mig.

Börjde med att Gabriel kom 5,30 väckte mig. Vi gick upp strax efter 7 tiden.
Satte på en tvättmaskin ( kör den 2 nu).
Åt frukost och har duschat fixat mig. Gabriel ska få kläder på sig snart men han gilllar att springa runt i pyjamas länge.
Ska lämna Gabriel på dagis kl 11 sen åker jag till jobbet.
Jag stänger idag så jag börjar sent det kan vara skönt ibland att göra det.
Sen ska jag hämta Gabriel kl 18,15 för David är kvar i stockholm idag och det är han imorgon oxå.
Så det är fullt upp idag kan man säga. men det ska ju gå det finns föräldrar som är ensamstående och de klara det så det ska väl jag oxå göra det.
Men mitt schem ser så ut idag. Men det är helt okej.
Nu är det inte så lång tid kvar till midsommar heller det ska bli riktigt trevligt.
Hoppas på fint väder när jag ska ha mina nya kläder undrar vad jag ska annars ha på mig. Det har jag inte tänkt på. hmmm

Det kanske få bli lite shopping i helgen igen vem vet.
Dags att göra något annat nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar