söndag 14 juni 2009

Fest

I går så skulle vi på lite fest hos kära A och T. A hade fyllt år i fredags och T fyller snart.
Så det vart 2 födelsdagsfest i en och samma.
Det var mycket trevligt. Men innan vi skulle dit så hade jag inget att ta på mig så vi fick åka i väg och kolla efter lite kläder.
David han köpt 2 par nya jeans och jag fick mig en klänning.
Så vi fick lite nytt iaf.
Svärföräldrarna var med för passa Gabriel. Han var så trött så han hade bäddat ner sig i kundvagnen och sov där. Synd att jag inte hade kamran med mig.

Men festan var mycket trevligt god mat och dryck det vart lite sent men vad gör det.
barnen var upp lika länge som vi vuxna. Så idag har de vart väldigt trött.
Gabriel har vart trött till och från hela dagen men så är det när man är på fest.

Idag så har vi haft fullt hus här. jossan, gustav, anna, thomas, kevin, maria, mattias, jag, gabriel och David har varit här. fullt hus kna man säg men trevligt det med.

Men nu så lekar gabriel med david och jag sitter här en stund.
Har börjat röja i datarummet. Dom som har varit hemma hos oss vet ju hur det ser ut där.
Men nu ska det städas i rummet så mycket papper, böcker och dvs andra saker.

Dags att fortsätta har tänkt och köpa mig en ny matta till matrummet får se om jag hittar någon som passar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar