söndag 26 juli 2009

Börjat

packa inför resan nu. Jag ska åka in till stan och lämna en väska idag hos Inger och Peter så slipper jag släppa den på tåget när gabriel och jag åker till skåne. Så den är klar men så är det lite små saker som ska med men det får jag ta på tisdag istället men det går ju det med.

Idag vad händer hmm David ska fortsätta med framsidan och jag ska väl fortsätta med min jordgubbar, har tänkt att springa ett varv oxå. Just nu så tvättar jag lite det var inte så mycket men det skönt att ha så mycket under veckan för jag hinner ej i morgon för vi ska till stan ska kolla på en klänning och så ska jag klippa mig och en annan sak oxå. gabriel kommer vara hos sin mormor under tiden jag ska springa runt.
På tisdag så ska vi in tidigt för då ska jag vaxa mig och ha in vägning. Sen går tåget kl 15.
så fullt upp dessa dagar nu.
nej nu ska jag gå ut Gabriel vill ut och leka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar