måndag 20 juli 2009

Lever

Det gör jag idag iaf. Det var en annan sak igår. Anna och Jag vi började lördag kväll med att gå ut och äta på Rhodos det var väldigt gott. Grillspett med bulgor vi delade på en flaska rosé. Sen runt 20 tiden så gick vi vidare hem till Anna( en gammal klasskompis) där var det lite folk men hur trevligt som helst var det. Mer rosé vin vart det och som sagt jag är ju inte så ofta eller dricker. Så det vart lite mycket denna kväll. Runt 23 tiden gav vi oss ut på stan ner till Harrys men Anna och jag vi var väl där inne ca 30 min sen åkta vi hem med taxi och det var lika bra det. Men som sagt en mycket trevlig kväll var det. men nu blir det lugnt ett tag nu.

En annan sak min tjej har kommit hem till K-holm igår. Vad jag har saknat dig Tinis. Hoppas vi hinner ses en dag denna vecka men inget måste för jag och Gabriel kommer att åka ner till henne och Matti nästa vecka och vara där nästan hela veckan så kul det ska bli.

Måste ge mig av nu Gabriel och jag ska åka buss in till stan idag. David har börjat jobba igen, hans första dag idag är det. Bilder kommer senare idag.

1 kommentar: