måndag 6 juli 2009

ny vecka

Denna helg har sprungit iväg.

Ifredags så var davids familj här bröder med fruar och föräldrar och lilla kusinen. Det bjöds på grillmat och paj till efterrätt.



Martin och Therese for vidare i lördags men hoppas vi ses snart igen. Samma sak med Jakob, Emma och Benjamin.

I lördags så kom bonden hit och grävde upp våran framsida så snart kan det bli fint där med.

På em så åkte vi till busfabriken men grannen. På kvällen vart det pizza och några flaskor vin mycket gott var det.

Vi satt till efter 12 på natten. Mycket trevligt sällskap var det. Igår söndags så vara Davids föräldrar här igen målade fönster och fixade lite. Jag var inte så pigg men mest berode det på min förkylning jag har fått lagom till semestern.



Måndag idag har varit på jobbet hade sen turen så jag stängde idag. Imorgon kommer jag att öppna så då slutar jag tidigt så det skönt det. Får se vad som händer imorgon. Måste köpa nya löparskor får se vad jag hittar.



Dags att lägga Gabriel.
det kommer bilder sen.
Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar