onsdag 1 juli 2009

Vad händer

Ja nu har det gått ett par dagar sen jag skrev här.
Men lite uppdatering kommer det här nu.

I söndags så kom Martin och Therese hit och har bott här tills i dag.
På söndagen så bjöds det på grill mat mycket gott var det.
På måndagen så åkte vi alla till Köping och hälsade på Benjamin, Emma och Jakob. Det vart en hel dag där från 13-22. Jag var lite trött på kvällen hade jobbat mellan 6-11.
Tisdag så åkte vi till sjön efter jag hade jobbat det var oxå en tidig dag skönt med såna dagar tycker jag. Vi Solade, badade och åt fika med glass. På kvällen vart det grill mat igen mycket gott. Jag har blivit helt galen i vegburgarna mycket godare än vanliga kan jag säga. :)
Idag är det onsdag då kommer Dom att åka vidare till karinboda för att bo där ett par dagar.

jag ska jobba idag med mellan 12-17 sen blir det hemfärd och får se om jag ska ut och springa ikväll hoppas på att det inte blir för varmt under dagen men som det känns just nu så börjar det bli lite värme i luften.

Det kommer komma bilder under kvällen tänkte lägga upp lite från köping och från sjön dagen.
Dags att vara trevlig igen.
Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar