tisdag 28 juli 2009

God morgon

Idag är dt dags att åka iväg på våran lilla semester till skåne. Det ska bli väldigt skönt och roligt oxå. Synd bara att David inte följer med redan idag men han kommer ner till oss på fredag. Då vi ska bo på ett hotell i svalöv.


Vi åker runt 15 tiden idag med tåget till Norrköping där byter vi till x2000 till Lund där kommer Tina att möta upp oss då vi ska bege oss till Glorias för äta en bit mat.





Just nu så håller jag på packar det sista som ska med. Känns sådär att ta med mina jogging kläder men jag måste ut lite för jag ska springa ett lopp på Tisdag nästa vecka så vill ju att det ska gå bra.





Igår så var jag och Gabriel ue på stan och gjord lite fynd jag hittade 2 st klänningar och 3 par skor. Gabriel han fick en Fix jacka, en kavaj och vit tröja. Sen var jag hos min frisör som fixade mitt hår. Hon gjorde det jätte fint och hon kunde lägga i slinger oxå sån ängel hon är som tar sig tid för mig. tack.





Nej dags att packa klart och hoppa in i duschen så jag blir klar idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar