fredag 10 juli 2009

Sista dagen

Idag är det sista dagen på jobbet.Sen ska jag ha semester fy vad skönt kan jag lova.
Just nu sitter jag på jobbet inga barn har kommit än men snart dyker de upp.
Vi skulle ha hella 6 st idag om ingen föräldrar ringer och säger något annat idag.
Jag åkte hemifrån runt 5 tiden idag hörde att Gabriel kom upp gick in till David hoppas att han somnade om så slipper dom gå upp så tidigt.

I går så regnade det hela dagen och det regnar nu med. Men vi åkte till Norrköping igår inhandlade lite nya saker det mesta var till David och Gabriel. Gabriel han ska börja spela golf nu. Vi får se hur det går han har ju haft Davids klubbor ( som är förstora) men det har gått bra. Så nu har han fått i sin storlek och test bollar så hoppas på fint väder i helgen så han kan få slå lite. Jag håller på letar efter nya löparskor jag tror jag provade hur många som helst. Men de hade inte i min storlek eller så var det inte så sköna. Hoppas på ett ställe till annars får jag åka till Stockholm till löparlabbet.
Nej nu kom det ett barn bästa att gå nu. skriver mer sen och bilder kommer.

Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar