torsdag 23 juli 2009

Snart

Är det helg igen. Torsdag idag då och i dag ska Gabriel och jag åka till stan igen och träffa Linda och Ludwig. Ska bli kul att ses igen. Vi går säkert en runda på stan och sen får vi se vad som händer.

I tisdag så var Tina och mamma inger här och hälsade på och vi fikade på en sockerkakka som gabriel hade bakat åt oss ( fast mamma var ju med) Den vart väldigt god. Så det var mycket tjej snack och annat det är så mysigt och roligt att träffa dem jag får en slags ny enerige. Svårt att förklara. Men härlig känsla är det iaf. Gabriel och jag åker ju ner till Tina och Matti på tisdag nästa vecka redan.
I går så var vi hos grannen anna, Thomas och Kevin. Dom badade i poolen och solade. Dom lekte jätte bra igår tycker jag. Vi gick hem igen runt 14,30 gabriel var så trött så det var bra att gå hem då. Vi grejade med tvätten och städade ut på tomten och jag började trimma kanterna till batt dog. David kom hem och klippte gräsmattan så den är fin nu. Skönt att vissa saker klara inför helgen. Ska börja packa nu ihelgen för Inger och peter kunde ta min väska i deras bil när dom åker ner till skåne så slipper jag släppa på den på tåget för jag ska ju ha med mig Gabriel och lite andra saker. :)

Skulle lägga upp bild på oss från våran frukost men kamran dog får bli lite senare då.
Dags att fylla på kaffet igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar