söndag 12 juli 2009

Vad?

Ska jag skriva idag då??
Har inte gjort så mycket än kommer väl inte bli så mycket mer idag heller om jag känner mig själv.
Jag har varit ut på en löparund idag med ( var ute i går med). Tvättar lite har hållt på lite i trädgården vill köpa nya blommer men får se när det blir av. Skulle vilja åka iväg redan idag( önskar att jag hade ett körkort nu) men men så är livet. Får se om jag kan åka förbi imorgon inne in stan ska ju in dit imorgon för min grej som jag håller på med( kommer tala om senare vad det är)

David ska åka till stan och träna idag får se vad Gabriel och jag ska göra. Vi har varit ute men det kommer regnskurar hela tiden inge kul det heller. ojoj vad gnälle jag vart nu då.

Ska boka biljett till skåne tänkte jag ska ringa och prata lite med tina och se hur vi ska göra.
Nej dags att kolla efter "padda" för imorgon kommer vi köra igång med framsidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar