torsdag 19 mars 2009

En dag som denna

Snart har denna dagen gått förbi.
Började mad att G vaknade ganska tidigt märks att det börjar bli ljusare ute bör inför skaffa mörkläggnings gardiner. Upp och hoppa fixade lite frukost åt oss han var lite tvär i början för han skulle kolla på tv när man äter och det har vi aldrigt gjort förut men svar på den frågan vart det kom ifrån ;) Men så kan det var ibland.
Men det gick bra till slut sen fixade vi iordning oss och lekte lite och kollade på datorn. Pratade också med Gs gudfader.
Sen vart det iväg till dagis och jag själv på bussen och in stan för att åka med tåget till jobbet började kl 12 idag. Men jag han förbi en skoäffer och fick med mig 3 par nya igen. Hmm jag som var så duktig i helgen men men det är ju så roligt med skor tycker jag. Fina var det också kommer att passa jätte bra till våren nu. Får se om jag kan lägga upp bilder här sen.

Vad mer har gjorts idag ju när jag kom hem med lillen så kom D hem och då for jag och grannen ut på joggingrundan det gick hur bara som helst idag inte alls lika tungt som det var i söndags var mer laddad i dag. Så det kändes bra det.

Nej dags att krypa ner till sängs, ska snart upp igen och imorgon har jag stängning och sen har jag lite möten att ta hand om under em men det ska nog gå bra det.

// M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar