fredag 20 mars 2009

Fredag

Vad mer kan man säga det är ju det idag och sitta dagen för en arbets vecka denna vecka har gått fort tycker jag.
Ska snart göra det sista innan lämna killen på dagis och hoppa på bussen och åka till jobbet idag. Idag slutar alla barn redan kl 12 så det blir full fart direkt när jag kommer till jobbet brukar äta min lunch på stående fot. Vi ska ha lite utmanningar får se hur det går idag sist så gick det hur bra som helst och det tyckte det var så roligt. Det nya fritids heter "superfritids" så roligt att höra det. :)

D han jobbar hemifrån idag så det blir inte så länge för G på dagis idag för annars blir det sent när jag har stäning och D är på kontoret.
Bästa att göra sig klar tyvärr så lyser inte solen idag som jag jade hoppas på men det kommer säkert snart igen.

Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar